Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід» (авт. Прохоренко Л.І., Бабяк О.О., Засенко В.В., Ярмола Н.А.)
У навчально-методичному посібнику представлено матеріали щодо сучасних форм організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі, зокрема в інклюзивних закладах освіти; наведено авторські підходи до вирішення проблем розвитку і соціалізації таких дітей, окреслено теоретико-методологічні засади та запропоновано психолого- педагогічні моделі допомоги особливим дітям у процесі їх навчання. Практичні завдання, що їх містить посібник, спрямовані на оволодіння учнями необхідними вміннями й навичками і стануть у пригоді вчителям під час визначення змісту й умов проведення корекційно-розвивальної роботи, за добору спеціальних методів, способів і форм. Це сприятиме опануванню знань і соціальному розвитку дітей.
Видання адресоване педагогам іпсихологам інклюзивних і спеціальних закладів освіти, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, батькам дітей з особливими потребами, студентам педагогічних факультетів, усім , хто переймається долею таких дітей.
Серія "Шкільна Бібліотека" навчальні посібники для учнів 7-х класів, а саме :
1) Перший Український король
2) Правління князів : походи й реформи
3) Величні собори України епохи Середньовіччя
4) Основи споживчих знань
Немає коментарів:
Дописати коментар